Spis treści
- Kiedy firma jest otwarta, kiedy można odebrać siatkę?
- Czy prowadzimy wysyłkę produktów?
- Czy można odebrać produkty na miejscu?
- Jaka jest forma płatności za produkty?
- Czy prowadzimy wysyłkę na terenie całego kraju?
- Czy rolki siatki mogą być ze sobą łączone np. po dwie sztuki?
- Czy akcesoria wymagające montażu z śrubą są w nią wyposażone?
- Czy akcesoria można kupować na sztuki?
- Czy można zakupić siatkę na inną wysokość niż podane?
- Czy możliwa jest rezerwacja montażu ogrodzenia?
- Czy możliwy jest montaż ogrodzeń z materiału klienta?
- Jaka jest cena za montaż ogrodzeń?
- Jakie kolory siatki i paneli są oferowane?
- Czy montaż ogrodzeń jest oferowany na terenie całej Polski?
- Czy montujemy ogrodzenia również z podmurówką?
- Czy w ofercie posiadamy słupki o długości mniejszej niż 2m?
- Czy wykonujemy ogrodzenia innego typu niż z siatki lub panela?
- Jakie ogrodzenie potrzebuje na działkę budowlaną?
- Czy kompleksowa wycena jest dokonywana na adresie montażu klienta?
- Czy jest możliwość otrzymania faktury z terminem płatność?
Najcześciej zadawane pytania
Kiedy firma jest otwarta, kiedy można odebrać siatkę?
Firma jest otwarta od 8.00 do 18.00 od poniedziałku do piątku, w soboty od 8.00 do 16.00. W niedzielę kontakt telefoniczny.
Czy prowadzimy wysyłkę produktów?
Tak, najczęściej po wcześniejszym uzgodnieniu, transport wyceniany jest indywidualnie.
Czy można odebrać produkty na miejscu?
Tak, jak najbardziej, w godzinach otwarcia firmy. W innych godzinach po wcześniejszym ustaleniu.
Jaka jest forma płatności za produkty?
Przy odbiorze osobistym gotówką lub przedpłatą na konto. Przy dostawie gotówką.
Czy prowadzimy wysyłkę na terenie całego kraju?
Tak, oferujemy transport lokalny naszym firmowym vanem, przesyłki kurierskie oraz transport na paletach.
Czy rolki siatki mogą być ze sobą łączone np. po dwie sztuki?
Nie, ponieważ każda rolka jest liczona jako osobna paczka. W przypadku palety, cena dotyczy całego ładunku na palecie o podanych rozmiarach.
Czy akcesoria wymagające montażu z śrubą są w nią wyposażone?
Nie, każda sztuka akcesorii jest sprzedawana oddzielnie, śruba powinna być dokupiona osobno.
Czy akcesoria można kupować na sztuki?
Tak, jak najbardziej, każdą sztukę z akcesorii można zakupić osobno.
Czy można zakupić siatkę na inną wysokość niż podane?
Tak, siatka wykonana może być na inną wysokość po wcześniejszym uzgodnieniu.
Czy możliwa jest rezerwacja montażu ogrodzenia?
Tak, oczywiście oferujemy usługi montażu ogrodzeń z siatki ogrodzeniowej oraz paneli ogrodzeniowych.
Czy możliwy jest montaż ogrodzeń z materiału klienta?
Tak, wykonujemy usługę montażu również z materiału klienta.
Jaka jest cena za montaż ogrodzeń?
Usługa montażu ogrodzeń jest wyceniana indywidualnie telefonicznie lub na adresie firmy. Na składową ceny wpływają różne czynniki. Zachęcamy do naszej darmowej wyceny ogrodzenia.
Jakie kolory siatki i paneli są oferowane?
Siatkę produkujemy w dwóch kolorach: zieleni oraz graficie. Panele oferujemy: zielone, grafit bądź czarne. Dostępna również siatka ocynkowana.
Czy montaż ogrodzeń jest oferowany na terenie całej Polski?
Nie, oferujemy usługę montażu na terenie woj.śląskiego, małopolskiego, świętokrzyskiego, łódźkiego, opolskiego.
Czy montujemy ogrodzenia również z podmurówką?
Tak, przy rezerwacji montażu ogrodzenia zapewniamy również płytę prefabrykowaną z łącznikiem.
Czy w ofercie posiadamy słupki o długości mniejszej niż 2m?
Nie, najkrótsze słupki oferowane są na długość 2m.
Czy wykonujemy ogrodzenia innego typu niż z siatki lub panela?
Nie, usługa montażu siatki obejmuje tylko ogrodzenie z siatki lub panela.
Jakie ogrodzenie potrzebuje na działkę budowlaną?
Typ ogrodzenia oraz jego wysokość zależy od preferencji klienta. W ofercie posiadamy różne wysokości ogrodzenia od 1m do 2m. Jeśli klientowi zależy na ogrodzeniu zbliżonym do otoczenia zieleni, wtedy sprawdzi się siatka ogrodzeniowa. Często ogrodzenie panelowe jest montowane od frontu dla lepszej estetyki.
Czy kompleksowa wycena jest dokonywana na adresie montażu klienta?
Nie, wycena zazwyczaj jest dokonywana online bądź podczas kontaktu telefonicznego.
Czy jest możliwość otrzymania faktury z terminem płatność?
Nie, płatność musi być dokonana wcześniej na konto bądź gotówką przy dostawie bądź po wykonanym montażu. Warunki ustalane są wcześniej z klientem.